LightBlog

Mevcut sistemlerinizin çalıştığını biliyorsunuz. Karmaşık olabilir ve bazen biraz gerisinde kalabilirler ancak sonunda ihtiyacınız olan şeyl...

ERP Gerçekten Üretim İşinizde Kullanmaya Değer mi?

Mevcut sistemlerinizin çalıştığını biliyorsunuz. Karmaşık olabilir ve bazen biraz gerisinde kalabilirler ancak sonunda ihtiyacınız olan şeyleri elde edersiniz. Bazen, eski sistemler diziniz, elektronik tablolarınız ve kağıt tabanlı dosyalarınız bazı dezavantajlara sahiptir. Hatalar üretimden kaynaklanıyor. Envanterin nerede olduğunu ve ne kadar ihtiyacınız olabileceğini her zaman bilemezsiniz. Ama bu işe alışkın olduğun gibi, neden değişsin?

Sistemlerinizi elden geçirmenin ve bulut tabanlı bir ERP uygulamanın gerçekten işe yarayacağından emin değilsiniz. Ayrıca, işinizde potansiyel bir bozulma var. Duyduğun kadar pürüzsüz ve etkili olamaz. Peki ya tüm işinizi ERP ile değiştirdikten sonra, isyanın acısının faydaları haklı çıkarmayacağını görürseniz.

ERP üretimi gerçekten buna değer mi?

İşte bulut üretim ERP'nin değer sağladığı dört yöntem.


1. Üretim ERP işinizi daha çevik hale getirir.

Erp kullanılmaya değer mi?
ERP Üretim
Modern üretim, birleşme, devralma ve sağduyulu kararlarla ilgilidir. Büyümeyi planlıyorsanız veya bir dereceye kadar kurumsal yeniden yapılanmayı düşünüyor olsanız da, bunu destekleyebilecek bir işletme yönetim sistemi üzerinde olmanız gerekir. Pazar fırsatlarından yararlanmak için hızlı bir şekilde yeni bir tesis ekleyemezseniz, yazılımınız bir albatrosdur.

Ancak çeviklik, büyümeyi desteklemekten daha fazlasıdır. Ayrıca, değişimi yönetmenize yardımcı olacak kadar güçlü raporlama ve analitiklere sahip olduğunuzdan emin olmanız gerekir. Ve şirketinizi makine öğrenmesi, robotik zeka ve giyilebilirlik gibi yeniliklerden yararlanacak şekilde konumlandırmalısınız - çoğu eski sistemin yapamayacağı bir şey.

2. ERP üretimi, rekabet gücünüzü artırır.

Bir tür rekabet avantajı iddia edemezseniz, iş dünyasında olmazdınız. Bir üretim ERP sistemi bu avantajı korumanıza ve hatta genişletmenize yardımcı olabilir.

Kalitede rekabet mi ediyorsunuz? Yalnızca modern bir ERP sistemi yerleşik kalite güvence özelliklerine sahip olacaktır. Fiyatta rekabet? ERP envanteri optimize etmenize, israfı azaltmanıza ve teslimat maliyetinizi düşürmenize yardımcı olabilir.

3. ERP Üretimde işinizi kolaylaştırır.

Neden üretimi olduğundan daha karmaşık hale getiresiniz ki? Muhtemelen dünya çapındaki satıcılardan malzeme tedarik ediyorsunuzdur. Farklı zaman dilimlerinde birden fazla tesis işletiyor olabilirsiniz - veya hatta bazı üretim işlemlerinizi dış kaynak olarak kullanıyor olabilirsiniz. Ancak bu, işletme verilerinizin aynı ölçüde uzak olması gerektiği anlamına gelmez.

Verileri çoklu silolarda saklamak karar vermenizi engeller. ERP üretimi, tüm işiniz hakkında tutarlı bir görüş sunmak için tasarlanmıştır, böylece mevcut gerçeğe dayalı kararlar verebilirsiniz.

4. Üretim ERP operasyonel verimliliği yönlendirir.

En pahalı hatalarınız nerede ortaya çıkıyor? Muhasebe, envanter yönetimi veya işletme katında mı? Dur ve bu hataların nedenlerini düşün. Muhtemelen, kağıt temelli işlemlerin ve manuel veri girişinin en azından katkıda bulunan bir faktör olduğunu göreceksiniz.

Üretim ERP'sini uygulamak, hataya açık işlemleri otomatikleştirmekten daha fazlasını yapmanıza yardımcı olabilir. Ayrıca, en iyi çalışanlarınızı sıradan işler yapmaktan kurtarır ve işinize daha fazla değer katmalarını sağlar.

Şimdi, işte sonuç: bir üretim ERP sistemi yalnızca çalışanlarınız gerçekten kullanıyorsa yararlı olacaktır.

Herhangi bir tarayıcıdan erişebiliyorlarsa kullanma olasılıkları çok daha fazla olacak. Günümüzde çalışanlar, banliyö trenindeyken, hastayken evde veya işlerini Cuma gecesi sinema bileti beklerken bile yapabileceklerini umuyorlar. Bu nedenle, bulut üretim ERP sistemini, üretim işinizin merkezi olarak kullanmayı düşünmelisiniz.

0 yorum: