LightBlog

Yapay zeka, işyeri süreçlerine ve botlara daha fazla gömülü hale geldikçe, iş üstünde öğrenecek ve daha bağımsız ERP sistemleriyle sonuçlana...

Işyerinde AI ERP sistemleri değişecek

Yapay zeka, işyeri süreçlerine ve botlara daha fazla gömülü hale geldikçe, iş üstünde öğrenecek ve daha bağımsız ERP sistemleriyle sonuçlanacak şekilde daha bağımsız hale gelecektir.

AI ERP sistemleri işletmenizde ne gibi farklılıklar yaratacak?
AI ERP sistemleri
Makine öğreniminin ve AI'nın işyerinde yükselişi son birkaç yıldır iyi belgelenmiştir ve makinenin büyümesi tartışılmazdır. Bununla birlikte, AI teknolojisindeki son değişiklikler artık özellikle ERP sistemlerini etkiliyor.

Yıllardır işyerinde AI'yi tartışıyor ve araştırıyoruz. Aslında, düşünme makinelerinin rüyası - veya kabusu - yıllardır insan zihninde olmuştur. Öyleyse neden tüm sesler şimdi çıkıyor? Bunun nedeni, Endüstri 4.0 dijital dönüşümlerini desteklemek için birkaç farklı teknolojik gelişmenin bir araya gelmesidir. Bunlar şunları içerir:

Hesaplanabilirlik: Kullanılabilirlik - genellikle bulut üzerinden - ve sistemlerin gücü / maliyeti, birçok AI algoritmasının gerçek zamanda çalışabildiği bir seviyeye ulaşmıştır. Tüketici alanında bunun en açık örneği, gerçek zamanlı konuşmayı işleyen cihazlardaki artıştır.
Bağlı makineler: Sistemler, fiziksel dünyaya daha önce hiç olmadığı kadar çok IoT üzerinden bağlıdır, yani güncel bilgiler üzerinde çalışabilirler. Yakında, neredeyse her şeyin makinelerin bir karar girişi olarak kullanabileceği bir sensörü olacaktır.
Makine güveni: Blockchain ve diğer makineden makineye olan güven teknolojilerinin yükselişi, makinelerin birbirlerine hiç olmadığı kadar güvenebileceği anlamına geliyor. Bu, manuel doğrulama ve doğrulama ihtiyacını azaltır.
Mobil uyarılar: Mobil teknoloji, makinelerin sorunlu durumlara insanları uyarma becerisini büyük ölçüde geliştirmektedir. Artık neredeyse herkesin bir mobil cihazı var, makineler işler zorlaştığı zaman bir arkadaşına kolayca telefon edebilirler.

Şirketlerin işyerinde AI'yı uygulamak için kullanabilecekleri birçok farklı model var. Seçeneklerin artmaya devam etmesi nedeniyle, AI'nın uygulanmasının, sonuç elde ettiği sürece son kullanıcının düşünmesi gereken bir şey olmadığı bir hizmet olarak AI'nın artan bir eğilimi olacaktır. SAP ve Google, örneğin, yerleşik AI platformları geliştirdi.

Işyerinde AI işini öğrenin

İşyerinde AI'nin dağıtılması, bir denetçi ile yeni bir çalışan arasındaki ilişki gibi büyük olasılıkla ilerleyecektir. Bu, çalışanın (bu durumda, bir AI-etkin süreç veya bot) bağımsız olarak karar verebileceği bir deneyime sahip olanlara bağımlılık pozisyonundan çıktığı üç aşamada gerçekleşir.

0 yorum: